Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

ΕΛ.ΑΣ τι θα γινει φιλοι μου με σας;;;;;

Tο Σαββατο μου διερηξαν το σπιτι. 4 ατομα εκ των οποιων ο ενας διεφυγε με το αυτοκινητο και παραλιγο να τραυματισει τον πατερα μου που εσπευσε να τους διωξει όταν τους αντιληφθηκε, και οι τρεις πεζοι καθως πηδηξαν από το μπαλκονι με αποτελεσμα ο ενας να τραυματιστει . Δεκα περιπου λεπτα μετα ηρθαν τρεις αστυνομικοι οι οποιοι μετα από προτροπες των γειτονων που φροντιζαν τον πατερα μου κινηθηκαν προς την κατευθυνση που πηραν οι τρεις πεζοι κλεφτες αλλα επεστρεψαν σχεδον αμεσως και ειπαν πως πρεπει να φυγουν διοτι το προσωπικο είναι ελαχιστο και επρεπε να αντιμετωπισουν και αλλα περιστατικα. Το αποτελεσμα; Οι κλεφτες το σκασαν με την ησυχια τους. Να σημειωσω ότι το τελευταιο 20ημερο εχουν γινει πανω από 30 κλοπες σε σπιτια και ολες από την ιδια «παρεα»

Μου προξενησαν υλικες ζημιες αλλα δεν προλαβαν να παρουν κατι. Ή μαλλον πηραν. Πηραν από μενα και την οικογενεια μου την αισθηση της ασφαλειας που σου προσφερει το σπιτι σου. Πηραν από τα παιδια μου τον υπνο τους καθως με τον παραμικρο θορυβο ξυπνανε και τρεχουν κλαιγοντας κοντα μας.. Παρ όλα υτα δεν θεωρησα σκοπιμο να κανω αναφορα στο γεγονος διοτι όταν πηγα στο τμημα να καταθεσω μυνηση ειδα ότι οντως υπηρχαν πολλα περιστατικα και ελαχιστοι αστυνομικοι να τα αντιμετωπισουν.

Αυτό όμως που με εκανε να βγω εξω από τα ρουχα μου ηταν όταν το πρωι με σταματησε μια ομαδα περιπου 20 αστυνομικων και με γραψανε γιατι δεν φορουσα ζωνη!!!!! Σε γενικες γραμμες ειμαι ηρεμος ανθρωπος , αλλα δεν αντεξα. Αρχισα να φωναζω και να βριζω

Για την αντιμετωπιση των κλοπων το προσωπικο δεν υπαρχει.

Για να εισπραξουμε όμως υπαρχει και περισευει!!!

Επι τεσσερα χρονια η Εγνατια Οδος περνουσε μεσα από τον οικισμο της Μικρης Βολβης και μιλαμε για αυτοκινητα που περνουσαν με ταχυτητες πολύ πανω των 100-120 χλμ. Δεν ειδαμε τροχαια ουτε για δειγμα!!!

Οδηγουσα το αυτοκινητο της γυναικας μου οποτε δεν ειχα το διπλωμα μου μαζι. Ο αστυνομικος με ρωτησε τα στοιχεια μου και εκοψε την κληση. Όταν το ρωτησα πως μπορει να ξερει ποιος ειμαι και αν σκεφτηκε καθολου την περιπτωση να εχω κλεψει το αυτοκινητο , καθως κανενα εγγραφο δεν με συνεδεε μαζι του , σηκωσε τους ωμους και ειπε πως η δουλεια του είναι να κοψει την κληση!!!!

Σημερα γραφανε οποιον περνουσε!!!!! 350 ευρω παρακαλω η ζωνη!!! Και αν φορουσες ζωνη κατι θα βρισκαν. Με 700 ευρω μισθό και 400 ευρω συνταξη και μ αυτή την ακριβεια, ρωτατε που θα τα βρει ο άλλος να τα πληρωσει;;;

Όταν τους ρωτησα σε ποια Τροχαια ανηκουν για να υποβαλω ενσταση μου ειπαν πως είναι νεοσυστατο ανεξαρτητο Σωμα , το οποιο αποκλειστικο σκοπο εχει τον τροχονομικο ελεγχο. Κωστακη και η παρεα σου, ωραια Σωματα ιδρυετε!!! Μετα τους Αγροφυλακες?..

Τελος , αν με γραφαν για οτιδηποτε άλλο (κοκκινο φαναρι, διπλη γραμμη) πιστεψτε με δεν θα εβγαζα κιχ. Αλλα για την ζωνη;;;; Αν καποιος παθει ζημια από αυτή την παραβαση αυτος θα ειμαι γω γαμω την πουτανα μου!!!

Και στο κατω κατω ηθελα να αυτοκτονησω ρε φιλε γι αυτό δεν φορουσα ζωνη. Από ποτε η αποπειρα αυτοκτονιας τιμωρειτε με προστιμο;;;;

Υ.Γ. Δεν συνηθιζω τα μεγαλα κειμενα, αλλα σημερα δεν αντεχα, επρεπε να τα πω!!!!

Και ένα κουιζακι: Ποσοι αστυνομικοι χρειαζονται για να κοψουν μια κληση; Δειτε την απαντηση παρακατω

ImageShack


Από asimonis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου