
Στον δικό μας αιώνα, τον αιώνα της ανομίας και της πλήρους αδιαφορίας για τη λογική, για να μην αναφέρουμε την πνευματική υγεία, πολλοί άνθρωποι που αμαρτάνουν επιβαρύνουν τον εαυτό τους ονομάζοντας την αμαρτία «καλοσύνη». Αυτό έκαναν στις μέρες μας οι «φεμινιστές» και οι «φιλελεύθεροι» (ένας παράξενος όρος για να περιγραφούν οι άνθρωποι, που ανανεώνουν το πρόγραμμα ευγονικής των Ναζί) με το να εξυμνούν τα «ευεργετήματα» των εκτρώσεων, μετανομάζοντας συμβατικά αυτό, που αυταπόδεικτα είναι φρικτό, σε «συνταγματικό δικαίωμα» ή μία απλή κλινική «επιλογή». Νομίζω ότι ενεργώντας έτσικατόρθωσαν να μεταμφιέσουν την έσχατη υποτίμηση της γυναίκας σε «φιλελευθερισμό».
Aπό τo 1973, τότε που η έκτρωση ύστερα από αίτηση στην Αμερική - για κάθε λόγο, για κάθε πρόσωπο, για βρέφη κάθε περιόδου κύησης - νομιμοποιήθηκε, κάθε αμερόληπτος παρατηρητής της κοινωνίας μας γνωρίζει ότι οι μόνοι άνθρωποι, που αληθινά «απελευθερώθηκαν» με το εμπόριο των εκτρώσεων, υπήρξαν οι ανεύθυνοι άνδρες· αυτοί που αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη για τη σεξουαλική τους δραστηριότητα.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι πρώτοι, που υποστηρίζουν την έκτρωση ύστερα από αίτηση στην Αμερική, είναι οι εκδότες και οι ιδιοκτήτες των μεγαλύτερων πορνογραφικών περιοδικών.

Η πραγματοποίηση της έκτρωσης, είτε αυτή είναι «νόμιμη» είτε όχι, υποβιβάζει τις γυναίκες σε κάτι λίγο περισσότερο από σεξουαλική κινητή περιουσία των ανδρών και από περιουσία των επιχειρήσεων και των οργανώσεων που θεωρούν τη διακοπή μιας σταδιοδρομίας από ένα νέο παιδί ως «αμάρτημα». Μέσα στο σεξουαλικά απελευθερωμένο κλίμα των ήμερών μας οι άνδρες δεν έχουν λόγο ακόμη και να προσποιούνται ότι βλέπουν τις γυναίκες ως κάτι περισσότερο από ένα μέσο εγωιστικής ευχαρίστησης. Το ότι ή λογική της έκτρωσης υποβιβάζει τις γυναίκες σε δούλες του σεξ, μηχανές για σεξουαλική ικανοποίηση και παραγωγή παιδιών, αποτυπώνεται πολύ καλά στην αυξανόμενη χρήση των βρεφών, που προέρχονται από εκτρώσεις, για ιατρικά πειράματα και «θεραπευτική», ακόμη και καλλωπιστική κατανάλωση. Οι γυναίκες με την έκτρωση υποβιβάζονται σε τέτοιο σημείο, ώστε να είναι φημισμένες τράπεζες για ιστούς, εκκολαπτικές μηχανές για τον «εμβρυϊκό ιστό», παραγωγικές μονάδες «υλικού για μεταμόσχευση», όργανα και εργοστάσια ιστών και «παραγωγικές» καριερίστριες, για τις οποίες τα παιδιά αποτελούν ένα βάρος.

* Ο Frank Schaeffer (γεννημένος στις 3 Αυγούστου του 1952) είναι Αμερικανός σκηνοθέτης και συγγραφέας, γιος του γνωστού Ευαγγελικού θεολόγου και συγγραφέα Francis Schaeffer, του οποίου οι ιδέες επηρέασαν στην άνοδο της λεγόμενης ‘χριστιανικής δεξιάς’ στις ΗΠΑ. Ο FrankSchaeffer, μετά από μακροχρόνια έρευνα, στις αρχές της δεκαετίας του ‘90 μεταστράφηκε στην Ορθοδοξία. Είναι υποστηρικτής του Ομπάμα.
**Ο Richard Leon Kass (γεννημένος στις 12 Φεβρουαρίου, 1939) είναι ένας Αμερικανός γιατρός, επιστήμονας και εκπαιδευτικός, αντίπαλος της κλωνοποίησης του ανθρώπου και της ευθανασίας, κριτικός σε ορισμένους τομείς της τεχνολογικής προόδου και της έρευνας σε έμβρυα. Διετέλεσε πρόεδρος του Συμβουλίου, του Προέδρου για τη Βιοηθική από το 2001 έως το 2005, επί προεδρίας Μπους.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου