Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Πλήρωσε για να πληκτρολογήσουν το όνομά του!!!

Μια ενδεικτική πρόσφατη ιστοριούλα για το χάλι του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος και τους τρόπους που έχουν σκαρφιστεί στις πλάτες μας για το περισώσουν.

Πάω που λέτε στην Τράπεζα… να βάλω κάποια χρήματα σε ένα λογαριασμό:

-Καλημέρα σας μου λέει η ομορφούλα υπάλληλος, τι θα θέλατε;
-Θέλω να βάλω αυτά τα χρήματα σε αυτόν τον λογαριασμό, απαντάω. Έχετε επιβάρυνση για κατάθεση σε άλλον λογαριασμό;
-Όχι, μου απαντάει.
-Αιτιολογία βάλτε σας παρακαλώ αυτό το όνομα, της λέω.

-Βεβαίως να το βάλω, μου απαντά, αλλά θα έχετε 1.40 ευρώ επιβάρυνση.
-Για τι πράγμα, της λέω, για την κατάθεση στον άλλο λογαριασμό;
-Όχι, μου λέει, για το ότι θα σας πληκτρολογήσω την αιτιολογία στην κατάθεση !!!

Ακούστε ρε παιδιά τι σκέφτηκαν για να παρακάμψουν την απόφαση για τις επιβαρύνσεις και να τα κονομήσει (ελέω βέβαια των διαφόρων πολιτικάντηδων).

ΕΛΕΟΣ!

Αυτή πρέπει να είναι η πιο ακριβή υπηρεσία στον κόσμο:
1.40 ευρώ τα 5 δευτερόλεπτα
(όσο κάνει να πληκτρολογήσει ένα όνομα ο υπάλληλος).
Και μη μου πει κανείς τίποτα για κόστη μηχανογράφησης γιατί θα τον πάρω με τα γιαούρτια

ΧΧΧ


http://www.antinews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου