Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

Μας έλλειψες πολυαγαπημένη μας... δραχμούλα


"Εμένα μόνο παλιές καλές εποχές που γρήγορα τις νοστάλγησα!!Εποχές των παιδικών μου χρόνων.Πού έπαιρνα χαρτζιλίκι ένα πεντοχίλιαρο για να περάσω μια εβδομάδα καί στο τέλος πάντα μου περισσεύανε.Αργότερα εποχές που έβγαινα έξω Σαββάτο βράδυ με ένα δεκαχίλιαρο καί ένιωθα άρχοντας.Δέν ήξερα πως να το χαλάσω.Θυμάμαι τον πρώτο μου καλό μισθό.180 χιλιάδες δραχμές... Τώρα παίρνω τα διπλάσια αλλά δέν μου φτάνουν ούτε τα μισά να κάνω απο ότι έκανα τότε.Τώρα θυμήθηκα όταν έγινε η αλλαγή της δραχμής σε ευρώ.Επίσημα την πρωτοχρονιά του 2002.Ήμουν φαντάρος στην Μυτιλήνη όταν έπεσαν τα πρώτα γαμωευρό στα χέρια μου.Τα κοίταζα με μια λαχτάρα καί μια έκπληξη.Άκουσα μια φωνή δίπλα μου ενός γεράκου να μου λέει:Τι τα κοιτάς παιδί μου?Αυτά θα είναι η καταστροφή μας.Σκέφτηκα,γέρος είναι,σκουριασμένο μυαλό καί έφυγα χωρίς να του απαντήσω τίποτα.Αχ βρε γεράκο πόσο δίκιο είχες.Πέρασαν μόλις έξι χρόνια καί νοσταλγήσαμε την δραχμούλα μας.
Αχ βρε ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΔΡΑΧΜΟΥΛΕΣ.ΤΙΜΗΜΕΜΗ ΔΡΑΧΜΟΥΛΑ"


http://akis7.blogspot.com

http://troktiko.blogspot.com/2008/10/blog-post_2011.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου