Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Ένας οργισμένος ασφαλισμένος ...του ΙΚΑ ... καταγγέλει.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Σήμερα Πέμπτη 16/10/2008 (πριν 4 μέρες) είχε η γυναίκα μου (η οποία είναι έγκυος στον όγδοο μήνα) και εγώ ραντεβού με την καρδιολόγο ****** ***** στο ΙΚΑ Ν.Φαλήρου (Ματρόζου ) στις 8.00 πμ και 8.10πμ αντίστοιχα. Στο ΙΚΑ φτάσαμε στις 7.55πμ και περιμέναμε έξω από το Ιατρείο της. (Από την ώρα που ήρθαμε ακούγαμε από διπλανό χώρο χαχανητά, διαλόγους και ανέμελες ομιλίες). Στις 8.03 πμ μπήκε στο Ιατρείο ένας κύριος (διαπιστώσαμε εκ των υστέρων ότι ήταν ο γιατρός του διπλανού ιατρείου) ο οποίος έκανε «πλακίτσα» με μια κυρία (Τις έλεγε χασκογελώντας ότι θα πάθει έμφραγμα και ότι είναι επείγουσα η κατάστασή του κτλ.) … Στις 8.05πμ βγήκανε μαζί κάνοντας ο ένας πλάκα στον άλλον και μη δίνοντας σε κανέναν μας σημασία (εν τω μεταξύ είχε έρθει και μια κυρία οι οποία περίμενε την κα. ******* ). Αφού συνεχίσαμε να ακούμε ανέμελες συζητήσεις από τον διπλανό χώρο και αφού η ώρα πήγε 8.12 πμ φανερά εκνευρισμένος κατευθύνθηκα στον χώρο που ψυχαγωγούνταν οι ιατροί, όπου και ακολούθησε ο εξής διάλογος:

- Είναι εδώ η κα. ****** ?

- Εγώ είμαι κύριε τι θέλετε (Με ύφος)

- Έχουμε ραντεβού από τις οχτώ η ώρα και πάει οχτώ και τέταρτο…

- Έχω δουλειά, να περιμένετε… (ειρωνικά)

- Να συζητάτε και να αστειεύεστε με τους συναδέλφους σας?

Έχουμε και εμείς δουλειές να κάνουμε…

- Ας έχετε και 108 δουλειές να κάνετε να περιμένετε εκεί ! (Φωναχτά και με

ύφος).

Έτσι ξανακάθισα στην καρέκλα εξοργισμένος. Αφού πέρασαν άλλα 2 λεπτά μπήκε η κα στο γραφείο τις και μετά από ένα λεπτό ρώτησε θυμωμένα ποιος είναι πρώτος… Μπήκε η γυναίκα μου… Πολύ σύντομα βγήκε η γυναίκα μου φανερά ενοχλημένη και μου λέει ότι την έστειλε στην προϊσταμένη για να της κάνει καρδιογράφημα (Υπέθεσα ότι αυτό την ενόχλησε…). Αμέσως μετά η κα. ****** είπε στην άλλη κυρία που περίμενε, να περάσει χωρίς να καλέσει εμένα που ήμουν το αμέσως επόμενο ραντεβού (8.10 πμ). Περίμενα χωρίς να διαμαρτυρηθώ μήπως δεν καθυστερούσε… Στο μεταξύ ήρθε δίπλα μου οι προϊσταμένη (που πήγε προηγουμένως η σύζυγος μου) και με ενημέρωσε ότι η Μαρία κλαίει και να πήγαινα να την ηρεμήσω γιατί δεν είναι ότι καλύτερο στην κατάστασή της να ταράζεται. Πριν προλάβω να σηκωθώ με πλησίασε η Μαρία κλαίγωντας…

- Γιατί κλαις παιδί μου τι έγινε?

- ….

- Πες μου γιατί κλαις... Για την άλλη…?

- Στενοχωρήθηκα γιατί σε αποκάλεσε Μαλάκα ….

- Τι σου είπε ? !!!! Γιατί δε μου το είπες κατευθείαν?... τι ακριβώς σου είπε?

- Όταν μπήκα μέσα το πρώτο που μου είπε είναι:

-Με αυτόν έξω τον μαλάκα μαζί είστε?

-Είναι ο σύζυγος μου….

-Καλά για πέντε λεπτά καθυστέρηση αντιδράσατε και μας κάνετε και

παρατήρηση, όταν πηγαίνετε σε ιδιωτικό και πληρώνετε περιμένετε μία και δύο ώρες και δεν μιλάτε… Πείτε μου τώρα τι έχετε ? (με ύφος)

-Έχω ταχυκαρδία και σφυγμούς ανεβασμένους …

-Ε φυσιολογικό είναι στην εγκυμοσύνη…

-Φτάνω κάθε μέρα τους 120 σφυγμούς…

-Πήγαινε κάνε καρδιογράφημα δίπλα στην προϊσταμένη και ξανά έλα.

(Με ύφος και τον ίδιο τόνο!)

Μετά από αυτό μπήκα μέσα χωρίς να χτυπήσω την πόρτα να της ζητήσω τον λόγο…


-Εκτός του ότι δεν με έχετε καλέσει για το ραντεβού και παίρνετε άλλους

εκτός σειράς τολμάτε να με αποκαλείται Μαλάκα στην γυναίκα μου! (Φωναχτά)

-Σας παρακαλώ βγείτε έξω ! (Φωναχτά)

-Θέλω τα στοιχεία σας…

-Δεν σας τα δίνω βγείτε έξω…

-Τα στοιχεία σας για να σας κάνω μήνυση …

-Δεν τα δίνω…

Αμέσως μετά πήρα το 100 και αφού ήρθαν πήραν τα στοιχεία μας (Στης 8.40 περίπου) για να προχωρήσω την μήνυση.

Η γυναίκα μου πρώτη φορά κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της ταράχτηκε σε τόσο μεγάλο βαθμό… Σκέφτομαι σοβαρά να της κάνω και αγωγή για ψυχική οδύνη, αλλά θα περιμένω να ηρεμήσω πρώτα για να πάρω την απόφαση χωρίς να είμαι «εν βρασμό ψυχής».


Ένας οργισμένος

ασφαλισμένος ...του ΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου