Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Τί είναι αγάπη παιδιά μου ?











Ρεβέκκα, 8 ετών
'Όταν κάποιος σε αγαπά, ο
τρόπος που προφέρει το όνομά σου
είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι
το όνομά σου είναι ασφαλές στο
στόμα του'

















Βασίλης, 4 ετών
'Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι
βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ
σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί
και μυρίζουν ο ένας τον άλλον'




Κάρολος, 5 ετών
'Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για
φαγητό και δίνεις στον άλλο τις
μισές τηγανιτές σου πατάτες
χωρίς να του ζητάς να σου δώσει
κι αυτός από τις δικές του'




Χριστίνα, 6 ετών
'Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει
να χαμογελάς όταν είσαι
κουρασμένη'




Λευτέρης, 4 ετών
'Αγάπη είναι όταν η μαμά
φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και
πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη
για να δει αν τον πέτυχε'




Αιμιλία, 7 ετών
'Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη
την ώρα. Μετά βαριέσαι να
φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι
συνέχεια μαζί με τον άλλον και να
μιλάτε. Η μαμά μου και ο μπαμπάς
μου έτσι κάνουν. Κι όταν
φιλιούνται εμένα μου φαίνεται
αηδία'




Δανιήλ, 8 ετών
'Αγάπη είναι όταν είσαι στο
δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι
ανοίγεις τα δώρα. Αν σταματήσεις
το άνοιγμα... θ' ακούσεις την
αγάπη'




Πάνος, 7 ετών
'Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς
καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις
από έναν... φίλο που δεν
χωνεύεις'




Τζένη, 8 ετών
'Αγάπη είναι όταν λες σ' ένα
αγόρι ότι σου αρέσει η
μπλούζα του, κι αυτός τη φοράει
μετά κάθε μέρα'




Θωμάς, 7 ετών
'Σε μία σχολική εκδήλωση και
πριν παίξω πιάνο, μ' έπιασε
φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε
κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά
μου να με χαιρετάει
χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το
έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο
φόβος'




Μαρία, 8 ετών
'Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ
απ' όλους. Κανένας άλλος δεν
έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω
για ύπνο'




Κλαίρη, 6 ετών
'Η αγάπη είναι όταν η μαμά
δίνει στον μπαμπά το καλύτερο
κομμάτι από το φαγητό'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου