Σε πειράματα ως προς την ανοχή των Ελλήνων καταναλωτών φαίνεται πως προχωρούν όσοι λυμαίνονται την αγορά καυσίμων της χώρας.Πως να εξηγηθεί διαφορετικά η νέα εξοργιστική αύξηση στην τιμή της αμόλυβδης βενζίνης παρά το γεγονός πως για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα, το πετρέλαιο υποχωρεί στη διεθνή αγορά.Μάλιστα χθες έκλεισε στα 105 $ το βαρέλι,το χαμηλότερο για του τελευταίου πενταμήνου!
Ως... τροχονόμος των ανατιμήσεων το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε και χθες αυξημένη στο 1,20 ευρώ ανά λίτρο τη μέση τιμή της αμόλυβδης έναντι 1,19 ευρώ που κόστιζε στις 29 Αυγούστου 2008.
Η κίνηση αυτή εξοργίζει αφενός τους καταναλωτές, ενώ από την άλλη πιστοποιεί περίτρανα τις καταγγελίες που έχουν γίνει και μιλούν για την ύπαρξη καρτέλ στην ελληνική αγορά καυσίμων. Ας δούμε τα σχετικά στοιχεία που αναδεικνύουν το μέγεθος του προβλήματος:
Την εβδομάδα έως και 29 Αυγούστου το πετρέλαιο στη διεθνή αγορά υποχωρούσε κατά 4,5%, αλλά οι Ελληνες καταναλωτές δεν είδαν αντίστοιχο όφελος στις αντλίες των πρατηρίων.
Αντίθετα, στην ελληνική αγορά η αμόλυβδη ακρίβυνε κατά 0,84% και επωλείτο προς 1,95 ευρώ / λίτρο (έναντι 1,18 ευρώ στις 22 Αυγούστου).
Χθες το πετρέλαιο στη διεθνή αγορά υποχωρούσε στα 105 δολάρια το βαρέλι, δηλαδή φθηνότερο κατά 4% σε σχέση με την προηγούμενη Δευτέρα.
ΚεΣε... πείσμα όλων αυτών και για να αποδειχθεί για μια ακόμη φορά ότι η ελληνική αγορά ευρίσκεται στο έλεος των κερδοσκόπων, η αμόλυβδη ακρίβυνε ακόμη περαιτέρω(!!), με τις ευλογίες του υπ. Ανάπτυξης μάλιστα:
Εφθασε να πωλείται, μέση τιμή προς 1,20 ευρώ / λίτρο (από 1,19 ευρώ στις 29 Αυγούστου).
Η κερδοσκοπία αποδεικνύεται πως είναι... διπλή και καραμπινάτη καθώς την ίδια στιγμή και άλλα στοιχεία «βοούσαν» πως η αμόλυβδη θα έπρεπε να πωλείται αρκετά φθηνότερα και όχι να ακριβαίνει συνεχώς.
Τα στοιχεία αυτά είναι: Η μείωση της τιμής διυλιστηρίου στην Ελλάδα για την αμόλυβδη βενζίνη στα 869,410 ευρώ ανά χιλιόλιτρο στις 5 Σεπτεμβρίου από 893,167 ευρώ της 29ης Αυγούστου 2008. Το ποσοστό μείωσης ανέρχεται στο 2,65%, αλλά δεν έφθασε ποτέ στην αντλία καθώς φαίνεται πως χάθηκε κάπου μεταξύ εταιρειών εμπορίας και πρατηρίων.
Αντίθετα, μεταφράσθηκε σε αύξηση, όπως ανατίμηση είδαν οι Ελληνες καταναλωτές και πριν από ένα δεκαπενθήμερο: παρότι η διεθνής τιμή της βενζίνης μειώθηκε στα 930,75 ευρώ ανά μετρικό τόνο στις 5 Σεπτεμβρίου έναντι 987 ευρώ της 29ης Αυγούστου 2008, ουδέποτε το ποσοστό της μείωσης αυτής 5,7% έφθασε στην αντλία. Και η αμόλυβδη ανατιμήθηκε εκ νέου.. .
http://greece-salonika.blogspot.com/
Ως... τροχονόμος των ανατιμήσεων το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε και χθες αυξημένη στο 1,20 ευρώ ανά λίτρο τη μέση τιμή της αμόλυβδης έναντι 1,19 ευρώ που κόστιζε στις 29 Αυγούστου 2008.
Η κίνηση αυτή εξοργίζει αφενός τους καταναλωτές, ενώ από την άλλη πιστοποιεί περίτρανα τις καταγγελίες που έχουν γίνει και μιλούν για την ύπαρξη καρτέλ στην ελληνική αγορά καυσίμων. Ας δούμε τα σχετικά στοιχεία που αναδεικνύουν το μέγεθος του προβλήματος:
Την εβδομάδα έως και 29 Αυγούστου το πετρέλαιο στη διεθνή αγορά υποχωρούσε κατά 4,5%, αλλά οι Ελληνες καταναλωτές δεν είδαν αντίστοιχο όφελος στις αντλίες των πρατηρίων.
Αντίθετα, στην ελληνική αγορά η αμόλυβδη ακρίβυνε κατά 0,84% και επωλείτο προς 1,95 ευρώ / λίτρο (έναντι 1,18 ευρώ στις 22 Αυγούστου).
Χθες το πετρέλαιο στη διεθνή αγορά υποχωρούσε στα 105 δολάρια το βαρέλι, δηλαδή φθηνότερο κατά 4% σε σχέση με την προηγούμενη Δευτέρα.
ΚεΣε... πείσμα όλων αυτών και για να αποδειχθεί για μια ακόμη φορά ότι η ελληνική αγορά ευρίσκεται στο έλεος των κερδοσκόπων, η αμόλυβδη ακρίβυνε ακόμη περαιτέρω(!!), με τις ευλογίες του υπ. Ανάπτυξης μάλιστα:
Εφθασε να πωλείται, μέση τιμή προς 1,20 ευρώ / λίτρο (από 1,19 ευρώ στις 29 Αυγούστου).
Η κερδοσκοπία αποδεικνύεται πως είναι... διπλή και καραμπινάτη καθώς την ίδια στιγμή και άλλα στοιχεία «βοούσαν» πως η αμόλυβδη θα έπρεπε να πωλείται αρκετά φθηνότερα και όχι να ακριβαίνει συνεχώς.
Τα στοιχεία αυτά είναι: Η μείωση της τιμής διυλιστηρίου στην Ελλάδα για την αμόλυβδη βενζίνη στα 869,410 ευρώ ανά χιλιόλιτρο στις 5 Σεπτεμβρίου από 893,167 ευρώ της 29ης Αυγούστου 2008. Το ποσοστό μείωσης ανέρχεται στο 2,65%, αλλά δεν έφθασε ποτέ στην αντλία καθώς φαίνεται πως χάθηκε κάπου μεταξύ εταιρειών εμπορίας και πρατηρίων.
Αντίθετα, μεταφράσθηκε σε αύξηση, όπως ανατίμηση είδαν οι Ελληνες καταναλωτές και πριν από ένα δεκαπενθήμερο: παρότι η διεθνής τιμή της βενζίνης μειώθηκε στα 930,75 ευρώ ανά μετρικό τόνο στις 5 Σεπτεμβρίου έναντι 987 ευρώ της 29ης Αυγούστου 2008, ουδέποτε το ποσοστό της μείωσης αυτής 5,7% έφθασε στην αντλία. Και η αμόλυβδη ανατιμήθηκε εκ νέου.. .
http://greece-salonika.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου