Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

Ζητείται η βοήθεια του αρχιεπισκόπου…

Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος

σε επείγουσα έκκληση βοήθειας

Έλαβα ένα e-mail και διαβάζοντάς το ένιωσα μεγάλη συμπάθεια προς τον αποστολέα του και αποφάσισα να το «ανεβάσω» ώστε να προωθήσω το κατά δύναμιν την έκκληση ενός ανθρώπου που έχει φτάσει στα όρια της απελπισίας.

«Είμαι ένας Έλληνας χριστιανός ορθόδοξος, που διαβάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα του πρώην επισκόπου Αττικής κ. Παντελεήμονα, αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί σας και να κάνω μία δημόσια έκκληση, προς βοήθεια, στην αρχιεπισκοπή Αθηνών και ιδιαίτερα στον επίσκοπο Ζακύνθου κ.κ. Χρυσόστομο καθώς και στον αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο.

Μαθαίνοντας τη στάση αλληλεγγύης που αποφάσισε να πάρει η Εκκλησία της Ελλάδος στο θέμα του πρώην Αττικής, εγώ, ένας ελάχιστος, μηδαμινός και ίσως ο έσχατος των χριστιανών, κραυγάζω προς την μεγαλοσύνη και την ανθρωπιά, καθώς και στα χρηστά αισθήματα των ανωτέρω επισκόπων, έτσι ώστε να με βοηθήσουν να εξέλθω από το πρόβλημα που με καταδυναστεύει και με οδηγεί καθημερινά ολοένα και ταχύτερα προς τον θάνατο.

Δεν αντέχω άλλο, σεβάσμιοι πατέρες, άγιοι επίσκοποι και απευθύνομαι σε εσάς ευελπιστώντας στην ελεήμονα ψυχή σας και στην αγάπη που κηρύττετε, πιστεύετε και η οποία έχει γεμίσει τις καρδιές σας.

Έχω φτάσει σε ένα οικονομικό αδιέξοδο, λόγω της απίστευτης ακρίβειας και τα χρέη με εμποδίζουν να ζήσω χωρίς να σκανδαλίζομαι καθημερινά με σκέψεις όπως να κλέψω, να ξεγελάσω και να πλουτίσω εις βάρος άλλων, συνανθρώπων χριστιανών Ελλήνων.

Έμαθα για την προσπάθειά σας να μεταφερθεί ο πρώην επίσκοπος Αττικής κ. Παντελεήμων σε άλλη φυλακή, σε ένα μοναστήρι και αποφάσισα να σας ζητήσω κι εγώ κάτι ελάχιστο. Να με μεταφέρετε σε μία άλλη εργασία, στο δημόσιο, προκειμένου να μπορώ να βγάζω αρκετά χρήματα ώστε να αντεπεξέλθω στην τεράστια οικονομική στενότητα στην οποία έχω περιέλθει και να πληρώσω έτσι τα χρέη που η ζωή μου έχει φορτώσει και όχι οι διασκεδάσεις ή τυχερά παίγνια ή σωματικές απολαύσεις. Στην χειρότερη περίπτωση, μπορείτε σίγουρα να με ελεήσετε με το πενιχρό για την μεγαλοσύνη σας ποσό των 55.200 € έτσι ώστε να αποπληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω τον προσωπικό μου αγώνα και πάλι, χωρίς βάρη, ευελπιστώντας πως η ζωή θα μου φερθεί καλύτερα στη συνέχεια.

Άλλωστε, για εσάς ή για τον Παντελεήμονα, ένα τέτοιο ποσό είναι ευτελές .Έμαθα ότι ο Παντελεήμων, πρώην Αττικής, έχει συγκεντρώσει 2 δις –σε δραχμές- προκειμένου να εξασφαλίσει τα γεράματά του, οπότε μάλλον το δικό μου χρέος είναι 7 με 10 ημέρες διακοπές στην Καραϊβική για εσάς ή αυτόν.

Ευελπιστώντας στην αγάπη σας και την αγάπη του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, τον οποίο πρεσβεύετε, αναμένω εις απάντησίν σας λίαν συντόμως, ειδάλλως θα πεθάνω, επειδή δεν αντέχω πλέον να ζω εις την κατάστασιν αυτήν.

Είθε ο Κύριος Ιησούς Χριστός να σας προσφέρει την αγάπη που μου δείχνετε εις το πολλαπλάσιον!».

Μετά από την επιστολή αυτή, νομίζω ότι όλοι μας πρέπει να θεωρούμε βέβαιο πως οι δύο αρχιερείς θα φροντίσουν την επομένη ημέρα (από σήμερα) να δώσουν με τα ίδια τους τα χέρια την πρόσληψη στο δημόσιο ή το ποσό που απαιτείται για να ζήσει ένας απελπισμένος άνθρωπος και να μην πεθάνει από το άγχος και τον εξευτελισμό…

Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου