Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

Are you sure ... you drink coffee ... mr. Makis ???

3 σχόλια:

  1. Μας έχει πρήξει τα αρχίδια το troktiko και η zougla. Τα ίδια σκατά είναι. Και τα δύο blogs είναι ζώα, ηλίθιοι, αγράμματοι και ναρκισσιστές.
    Επιτέλους σταματήστε με τους ηλίθιους του διαδικτύου που κατινιάζουν ο ένας τον άλλον. Ουστ ηλίθια τρωκτικά και κανίβαλοι
    της zouglas. Αν ο μπαμπάς μου και η μαμά μου μου έσταζαν φράγκα κάθε μήνα (για αυτούς του troktikou που θεωρούνται
    φοιτητές!!!!!!!!!!!!!!!) να είμαι πίσω από ένα υπολογιστή, θα ήμουν και εγώ πρώτος στο Σύμπαν. Τώρα για το μαλάκα
    της zouglas δεν εκφέρω γνώμη!!!!!!!!!!!!!! Σταματήστε επιτέλους το ξεκατίνιασμα. Σκατά είσαστε και οι 2 (ΚΛΕΦΤΕΣ post
    από άλλα blogs, αγράμματοι, αμόρφωτοι, καλοπερασάκηδες, αυνανιζόμενοι τις δήθεν επιτυχίες σας κ.τ.λ.). Αλλά κάτι ξέρουν εκεί
    στο (P)ROKTIKO!!!!!!!!!!! για τις επερχόμενες διαφημίσεις!!!!!! Ούστ ηλίθια όντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pesta re maga xaxaxa.ai sto diaolo.na psofisoun oloi tous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Koita an exeis provlhma (epeidh hhr8a mesw redirect tou troktikou gia auth thn eikona) pes sto to troktiko na mhn vazei post sou.Nomizw pws den 8a arnh8oun na ta kanoun remove.Mia fora lene apo poion phrane tis photos kai ktlp koinw sources oxi san thn zougla pou ta vriskoun apo kapou panta kai lene emeis ta vrhkame!!!Twra ti na pw ntaksei ka8e blog exei tis apopseis tou...kai h dikh sou sevasth! :-D ;)

    Filika, -HD

    ΑπάντησηΔιαγραφή