Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

"χρέωση προμήθειας από τράπεζα επειδή ήταν κέρματα!"

"Προς Τράπεζα Κύπρου
Τμήμα Παραπόνων

Σήμερα 25/2/2009 και ώρα περίπου 10:45, προσερχόμενος στο κατάστημα σας στα Βριλήσσια (043), προκειμένου να καταθέσω το ποσό των 570,00 (πεντακόσια εβδομήντα) ευρώ, πληροφορήθηκα αρχικά από την ταμία και εν συνεχεία από την διευθύντρια κα Ξύλου Κάτια πως δεν δέχονται την...


κατάθεση μου επειδή τα χρήματα ήταν σε κέρματα των 1 και 2 ευρώ! Σημειωτέον πως εκείνη τη στιγμή αλλά και όλη την υπόλοιπη 1 ½ ώρα που παρέμεινα στο κατάστημα, υπήρχαν κατά μέσο όρο 1-2 πελάτες συμπεριλαμβανομένου εμού!



Εν συνεχεία με πληροφόρησαν πως αν ήθελα θα έπρεπε να αφήσω τα χρήματα προς καταμέτρηση και να κατατεθούν την επομένη κατόπιν καταβολής εκ μέρους μου προμήθειας 15 ευρώ (!), μου επεδείχθει δε και σχετικός τιμοκατάλογος (κωδ.749810)!

Εξήγησα στην κα Ξύλου πως σήμερα ήταν η τελευταία μέρα που είχα λάβει διορία από το τμήμα καθυστερήσεων προκειμένου να εξοφλήσω το δάνειο μου και εξέφρασα την έπληξη και δυσφορία μου για τη σχετική αυθαίρετη και «αστρονομική» προμήθεια καθώς δε ζήτησα καμία υπηρεσία (έμβασμα κλπ.) παρά μόνο να καταθέσω οφειλή μου προς την τράπεζα!



Τελικώς κατόπιν κλήσης από το τμήμα καθυστερήσεων (κος Βασιλάκης) δέχθηκαν να γίνει η κατάθεση στο τέλος της σημερινής ημέρας αφού τα αφήσω και καταμετρηθούν (εν απουσία μου!) αλλά οπωσδήποτε κατόπιν είσπραξης προκαταβολικά της προμήθειας των 15 ευρώ! ( Το οξύμωρο είναι πως και αυτά τα κατέβαλα σε κέρματα των 1 και 2 ευρώ αλλά ευτυχώς (sic) ενώ ήταν ξεχωριστή συναλλάγη, δε μου χρέωσαν προμήθεια (στη προμήθεια!) γιατι έτσι θα έπρεπε να καταθέτω επ’ άπειρω...)



Δια ταύτα, θεωρώ τη συμπεριφορά των συνεργατών σας και ειδικά της διευθύντριας του καταστήματος κας Ξύλου Κάτιας, αγενή, απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική, καθώς ήταν προφανής, αφενός η προσπάθεια της να με ταλαιπωρήσει (βλ. φράση της «...θα του δείξω εγώ...» στο τηλέφωνο με το τμήμα καθυστερήσεων και αφετέρου η ευχέρεια στη χρέωση ή μη προμηθείας, ειδικά αυτής των 15 ευρώ (που παρεπιπτόντως είναι και παράνομη, βλ. αποφάσεις Αρ.Πάγου κ.α.) κάτι που παραδέχθηκαν (την ευχέρεια χρέωσης) άλλωστε και υπάλληλοι του καταστήματος, ακόμα και ο κος Βασιλάκης από το τμήμα των καθυστερήσεων, και δεν θα εφαρμοζόταν αν το ζήταγα ευγενικά όπως μου είπαν!!!



Επίσης καθ΄όλη τη διάρκεια της συζήτησης μας η κα Ξύλου ούτε με πλησίασε, ούτε με κάλεσε στο γραφείο της, παρά μου απήυθυνε το λόγο από μακριά. Οταν δε εγώ προσπαθούσα να της εξηγήσω, κάλεσε τον υπάλληλο της εταιρίας security, λέγοντας πως δημιουργούσα πρόβλημα! Ο δε υπάλληλος με μεγάλη προθυμία, απευθυνόμενος προς εμένα πλέον στον ενικό, υψώνοντας τη φωνή του και με το πρόσωπο του σε απόσταση λιγότερη των 10 εκ., προσπαθούσε να υπερθεματίσει οξύνωντας τα πνεύματα, μέχρι που παρενέβη άλλος υπάλληλος του καταστήματος επικρίνοντας τη συμπεριφορά του και αναλαμβάνοντας ο ίδιος να με εξυπηρετήσει. Σχετικά δε με τη δική μου συμπεριφορά, επικαλούμαι τις μαρτυρίες όλων των υπολοίπων παρευρισκομένων καθώς και του βιντεοσκοπημένου υλικού από τις κάμερες ασφαλείας.



Για μένα τα 570 ευρώ όπως και τα 15 ευρώ είναι πολύ πολύ σημαντικό ποσό, που δυσκολεύτηκα να συγκεντρώσω (εξ’ ου και η καθυστέρηση στο δάνειο μου) και θεωρώ απαράδεκτο να μην με αφήνετε να σας το πληρώσω. Δεν θέλω χάρη ή εξυπηρέτηση από κανέναν, άλλωστε και χθες όταν έφτασα στο κατάστημα στις 14:31 ακριβώς και εξήγησα τα περί τελευταίας ημέρας, μου αρνήθηκαν παρ’αυτα την είσοδο, αλλά όταν τηλεφωνικά από το κινητό μου έξω από το κατάστημα(με τον κο Πιτσιλάκη αν θυμάμαι καλά) πήρα 1 ημέρα παράταση (δηλ. για σήμερα) το αποδέχθηκα και επανήλθα σήμερα.



Οταν επέλεγα την τράπεζα σας για συνεργασία και μάλιστα και για άλλες συναλλαγές πέραν του συγκεκριμένου δανείου, δεν φανταζόμουν ότι θα είχα ποτέ αυτή την αντιμετώπιση. Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι μια κακή παρένθεση και θα μπορέσετε να είστε συνεπείς σε όσα υπόσχεστε.



Αναμένω άμεση γραπτή απάντηση σας, την πίστωση των παρανόμως χρεωθέντων 15 ευρώ στο λογαριασμό μου 7035390 και επιφυλάσσομαι για τις νόμιμες ενέργειες μου.



Με εκτίμηση,



Κωνσταντίνος Χριστόπουλος




ΥΓ. Ο χρόνος καταμέτρησης 570 ευρώ σε 1ευρα και 2ευρα, δηλ. περίπου 300 κέρματα δεν ξεπερνά τα 6-7 λεπτά για 1 άτομο. Είναι η δουλειά μου τέτοια και κάθε μέρα μετράω κέρματα!"

http://troktiko.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου