Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Επιτέλους και μία πολιτική πράξη



Δεν ήμουν ποτέ οπαδός του Απόστολου Γκλέτσου. Ούτε σαν ηθοποιός μου άρεσε, ούτε ως πολίτης υποστήριζα τις θέσεις του όταν μπήκε στην πολιτική. Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις όμως στην περιοχή της Στυλίδας και ύστερα από τον τρόπο που.....
χειρίστηκε την υπόθεση με τα Διόδια δεν μπορώ παρά μόνο να του βγάλω το καπέλο.

Ως Δήμαρχος Στυλίδας και μάλιστα νεοεκλεγμένος έκανε αυτό που θα έπρεπε να πράττουν όλοι...
οι τοπικοί άρχοντες αν είναι τίμιοι και νοιάζονται για τους πολίτες τους. Βγήκε μπροστά και πήρε δραστικά μέτρα ενάντια στις αδηφάγες ορέξεις εκείνων των συμφερόντων που ξεζουμίζουν το εισόδημα του Ελληνικού λαού.

Με ουσιαστικές κινήσεις πήρε τις μπουλντόζες του Δήμου και ξήλωσε τις μπάρες. Αυτός είναι και ο μόνος τρόπος που καταλαβαίνουν αυτοί που εκμεταλλεύονται τον Ελληνικό
λαό, πουλώντας αέρα κοπανιστό. Η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν. Κινήσεις ουσίας και όχι φανφάρες εντυπωσιασμού, για να λυθεί το πρόβλημα επί τόπου.

Και αυτή τη μεθοδολογία θα έπρεπε να βλέπουμε και σε άλλα ζητήματα πέραν των Διοδίων και σε επίπεδο κεντρικής εξουσίας. Γιατί όπως έχω ξαναπεί από αυτό εδώ το βήμα, η πολιτική οφείλει να είναι η επιστήμη που λύνει προβλήματα και όχι η επιστήμη της συγκάλυψης και του ψεύδους. Και τα προβλήματα εδώ που μας έφτασαν λύνονται μόνον με δραστικές αποφάσεις.

Το θέμα των διοδίων το κατέχω αρκετά καλά αφού το έζησα για ένα διάστημα ως εργαζόμενος σε αυτά. Τα διόδια γενικά είναι μία υπόθεση με μεγαλύτερες προεκτάσεις πέραν του οικονομικού από αυτό που δείχνουν εκ πρώτης όψεως. Κάποια στιγμή θα αποτελέσουν το απόλυτο εργαλείο της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Θα πρέπει με κάθε τρόπο όλοι να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να τα καταργήσουμε.

Είχα εκφράσει τους φόβους μου στο παρελθόν, όταν και είχα καταγράψει την εμπειρία μου ως εργαζόμενος στα διόδια, πως οι εργολάβοι δεν θα αφήσουν ήσυχους ούτε τους μόνιμους κάτοικους στις περιοχές των διοδίων. Μπορεί να τους είχε εφοδιάσει ο Δήμος τότε με κάρτα μόνιμου κάτοικου και να εξασφάλιζαν ελεύθερη διέλευση, όμως δεν με έπειθε η λογιστική πράξη που γινόταν.

Αντί για απαλλαγή κόβονταν παράβαση αφού η εταιρίες δεν είχαν φροντίσει να προβλέπεται στο πρόγραμμα της ταμειακής συναλλαγής εξαίρεση για τους κατοίκους. Φυσικά οι κάτοικοι δεν το γνώριζαν αυτό αφού η εντολή από επάνω ήταν να μη πουν οι εισπράκτορες τίποτα. Ήταν θέμα χρόνου πότε θα μπουν στη μηχανή του κιμά και οι μόνιμοι κάτοικοι.

Γενικώς οι εταιρείες των διοδίων λειτουργούν με ΣΕΒΙΣΤΙΚΗ τακτική σαν σύγχρονοι Σάιλοκ. Αυτό που πέτυχε το κίνημα κατά των διοδίων κατά τη προσωπική μου άποψη, είναι να ξεγυμνώσει το πολιτικό σύστημα και να αποδείξει πως οι πολιτικοί αυτού του τόπου λειτουργούν σαν υποτακτικοί των εργολάβων αφού αντί να νομοθετούν για τα προβλήματα που μαστίζουν τη χώρα και την κοινωνία, αναλώνονται στο να εφευρίσκουν τρόπους προστασίας των εργολαβικών συμφερόντων.

Τρέμουν το κίνημα κατά των διοδίων αλλά και τις ενέργειες του Δήμαρχου Στυλίδας Απόστολου Γκλέτσου, γιατί μπορούν να αποτελέσουν την αφετηρία της αφύπνισης των Ελλήνων και να λάβουν διαστάσεις χιονοστιβάδας που θα πέσει επάνω στα αρρωστημένα σχέδια τους. Αυτές οι κινήσεις είναι ένα Δημοψήφισμα που ο Ελληνικός λαός εκφράζει έμπρακτα και με ξεκάθαρο τρόπο την βούληση του.

Ας αγκαλιάσουμε όσο περισσότεροι γίνεται αυτό το καινούριο άθλημα που λέγεται «άρση μπαρών» γιατί εδώ μπορούμε όλοι να βγούμε πρωταθλητές. Να γίνει το εθνικό μας σπορ. Μακάρι το παράδειγμα του Απόστολου Γκλέτσου να το ακολουθήσουν και άλλοι Δήμαρχοι της χώρας.

act-blogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου