ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ την ακρίβεια, την κάνουμε ...app
-
*Η κυβέρνηση παρουσίασε με σχετική υπερηφάνεια τη νέα εφαρμογή PosoKanei,
μέσω της οποίας -έστω κι αν ... “κάνει” 4.612.800 ευρώ- ο κατανα...
Πριν από 4 ώρες







Ακουσες που ειπε οτι αν βγαλουν τις καρτες για τους δημοτες του τοτε ολα καλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξερω εσυ πως το πηρες αλλα εγω καταλαβα οτι τον νοιαζει μονο ο δημος του και οι δημοτες του ωστε να φανει καποιος και να ξανακερδισει τις εκλογες.Προεκλογικο αγωνα κανει.
Στο οτι ειναι παρανομα τα διοδια αφου δεν υπαρχει καθολου παραδρομος χ....κε. Αρα ΟΧΙ δεν θελω και τους αλλους να ακολουθησουν το παραδειγμα του! Λαμογιο ειναι και αυτος.
Και ειμαι ο πρωτος που ειπε μπραβο οταν το ακουσα. Αλλα νομιζα οτι ηθελε κατι να προσφερει στο κοσμο,οχι σε αυτον. Αν εχει... "μπαλες" οπως ειπες να παλεψει με τα διοδια,να καταργηθουν, οχι απλα να περνανε οι ντοπιοι τσαμπα.