Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Κλειστό το Ελληνικό Χρηματιστήριο. Ρεζίλι διεθνώς


Από http://www.pestaola.gr

Ποιά Ευρωπαϊκή Ένωση, ποιά παγκοσμιοποίηση και ποιός καπιταλισμός μπορεί να σταθεί εμπόδιο στο μικρόβιο του Έλληνα συνδικαλιστή και της πλήρης ανευθυνότητας της Τράπεζας της Ελλάδας; Δεν υπάρχουν όρια σε αυτή την χώρα, δεν υπάρχει φιλότιμο και σίγουρα δεν υπάρχει κανένας τρόπος ώστε να δουλέψει το Ελληνικό Χρηματιστήριο, το μέρος που κάποιοι ευλογούν και άλλοι αναθεματίζουν. Ο Ελληνικός ναός του καπιταλισμού έχει βάλει λουκέτο αγαπητέ μου δεξιέ και πασόκε φίλε. Ούτε οι αριστεροί οικοδόμοι στον δρόμο με τα γνωστά δοκάρια ανα χείρας δεν μπορούν να διαμαρτυρηθούν πλέον!

Ρεζιλίκι πρώτης τάξεως around the globe, εχθές αλλά και σήμερα εξαιτίας της απεργίας των εργαζομένων στην Τράπεζα της Ελλάδας. Το προσωπικό ασφαλείας και τα ρέστα είναι μόνο μερικές αράδες και τσάμπα μελάνι στα χαρτιά των συμβάσεων την ώρα που η τιμή του πετρελαίου έχει ξεφύγει, το δολλάριο έχει πιάσει πάτο και η Ελλάδα είναι απούσα από τον παγκόσμιο χρηματιστηριακό χάρτη. Ελπίζω να μην επαληθευούν οι πληροφορίες ότι το ΧΑΑ θα παραμείνει κλειστό και αύριο γιατί αν ήμουν ξένος επενδυτής θα έριχνα μια μούτζα, θα έπαιρνα τα φράγκα μου και θα πήγαινα στα Σκόπια.

Τα έχω πάρει με τους συνδικαλιστές που έτσι απλά κάνουν ό,τι τους καπνίσει για μερικές μέρες και μετά αποχωρούν. ίσως να πρέπει να δουν το παράδειγμα των “καπιταλιστικών αμερικανικών γουρουνιών” που κατάφεραν να κλείσουν τα στούντιο του Hollywood με συνέχεια και επιμονή στα πιστεύω τους… όχι διατάραξη της κοινής ησυχίας για να σώσουμε το κωλαράκι μας.

Τα έχω πάρει με την Τράπεζα της Ελλάδας που δεν φρόντισε να υλοποιήσει σωστά τις υποχρεώσεις της. Οι ανακοινώσεις περί αιφνιδιασμού και πράσινα άλογα με αφήνουν παγερά αδιάφορο γιατί μιλάμε για την Τράπεζα μιας χώρας και όχι το προσωπικό μου μαγαζάκι.

Τα έχω πάρει με την κυβέρνηση που ενώ κάνει λόγο για επενδύσεις, αυξημένο ρυθμό ανάπτυξης και όμορφα νουμεράκια ταυτόχρονα κάνει ό,τι μπορεί, κυριολεκτικά οτιδήποτε περνάει από το χέρι της, ώστε να γίνουμε παγκοσμίως ξεφτίλα, να χάσουμε λεφτά και να ακούμε για άλλη μια φορά ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και πρέπει με σεμνότητα και ταπεινότητα να δουλέψουμε όλοι μαζί για την Ελλάδα… ποιά Ελλάδα ρε γαμώτο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου