Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

Να καουν τα ξερα……

Χθες το απογευμα ειπα να απολαυσω ένα παγωμενο φραπε στην αυλη μου ακούγοντας τον νέο δισκο του Βασιλη Παπακωνσταντινου. Και την ωρα που παιζει ο στιχος «Να καουν τα ξερα , να καουν τα χλωρα , να καουν και τα παραλια?» μου λεει ο γιος μου: «μπαμπα θα βρεξει». Γιατι αγορι μου; «Αφου τα σύννεφα είναι μαυρα, ρε μπαμπα» μου λεει?

ImageShack


Μονο που δεν ηταν σύννεφα. Ηταν ο καπνος μιας από τις 200 περιπου φωτιες που καινε από χθες την χωρα. Παραλιγο να καουν σπιτια στην Αρεθουσα. Θα μου πεις τωρα, τα σπιτια σε νοιαζουν; Να πω την αληθεια , καθολου. Αφου φτασανε στο σημειο να κινδυνευσουν να καουν , ηταν κοντα στο δασος. (αν όχι μεσα) Το δασος με νοιαζει. Και η απιστευτη ανικανοτητα αυτης της κυβερνησης. Μετα τα περσινα το λιγοτερο που θα περιμενε κανεις , είναι οργανωση.

Προσληψεις πυροσβεστων ας πουμε.

Αλλα αυτοι προσλάβανε αγροφυλακες!!!!

Προμηθεια πυροσβεστικου εξοπλισμου ας πουμε.

Αλλα αυτοι προμηθευτήκανε τηλεποικινωνιακο εξοπλισμο !!!!(Καλα δεν τα λεω Κυριακο;;)

Μονιμοποιηση των εποχικων πυροσβεστων ας πουμε.

Αλλα αυτοι μονιμοποιήσανε τους υπαλληλους των βουλευτικων γραφειων τους!!!!

Αναδασωση των καμμενων περιοχων ας πουμε.

Αλλα αυτοι χτίσανε αναψυκτήρια στα καμενα!!!!!

Αυτονομο Υπουργειο Περιβαλλοντος ας πουμε.

Αυτό θα το κανουν. Αλλα τον Οκτωβρη!!!!!! Μονο που τοτε, δεν θα εχει απομεινει περιβαλλον!!!

Ειστε αχρηστοι, ανικανοι και τελικα επικυνδυνοι?. Πατε στα σπιτια σας ΤΩΡΑ!!!!


by asimonis



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου