Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

Αξιότιμε "ΚΥΡΙΕ" Ζορμπά.


Αξιότιμε "ΚΥΡΙΕ" Ζορμπά.

Παρακαλώ όπως δεχθείτε και από εμένα,έναν απλό πολίτη,τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για την προσφορά σας στην Ελληνική Πολιτεία και στους πολίτες της.
Σας "σφίγγω" θερμά το χέρι και σας συγχαίρω για τον αγώνα σας και την προσφορά σας ενάντια στο κατεστημένο.Ενάντια στην διαφθορά και στην σήψη.
Θαυμάζω το έργο που επιτελέσατε, την ειλικρίνειά σας ,το θάρρος σας !
Κυρίως όμως, σας θαυμάζω για τις επιλογές σας !
Ασυμβίβαστος με τα ασυμβίβαστα και με όσους τέως συνεργάτες?...συναδέλφους?...προισταμένους σας?...υπέσκαπταν το μεγάλο σας έργο κατά της διαφθοράς ,δεν διστάξατε να πράξετε κατά συνείδηση, να τους ξεφωνίσετε και να τους καταλογίσετε τις ευθύνες τους για την υπονόμευση του έργου σας.
Να είστε σίγουρος,ότι οι διαψεύσεις των και οι μομφές των έναντι υμών,για τα όσα τους καταμαρτυρήσατε,επιβεβαιώνουν την ειδοποιό διαφορά μεταξύ ημών και υμών.
Ησαν άλλωστε αναμενόμενες,μια και έχω γνώσην ατυχώς και εγώ , από τοιούτου είδους "ακροβατισμούς" και "διαψεύσεις" των "ε π ω ν ύ μ ω ν", όπως αρέσκονται να τους αποκαλούν , τρομάρα τους.
Για μία ακόμη φορά σας διαβεβαιώνω,ότι θεωρώ τον εαυτόν μου τυχερό που μου δώθηκε η ευκαιρία να σας σφίξω το χέρι και μπορώ ακόμη να σας διαβεβαιώσω ,πως η όλη προσπάθειά τους να μειώσουν τον άνθρωπο και τον Δικαστή που λέγεται Γιώργο Ζορμπάς,αποκαλύπτει το πλεόνασμα της αθλιότητας και είναι ίσως "το τελευταίο σκαλί στου κακού την σκάλα.".[ Κωστής Παλαμάς]
Κύριε Ζορμπά,όταν περάσει ο κουνιαχτός και η μπόχα ,αποτέλεσμα από το έλλειμα του ήθους ,να είστε σίγουρος πως εκείνο που θα μείνει και θα καταγραφεί σε μιά σελίδα της σύγχρονης ιστορίας μας, θα είναι το όνομα ενός Δικαστή ,που λεγώταν "Γιώργος Ζορμπάς ",που τίμησε και την Δημοκρατία και την Δικαιοσύνη της.!!!!!
Τα όσα διέπραξαν εις βάρος σας ,οι "σκούφοι " ...και τα "άλογα "...,θα ξεχαστούν.
Με σεβασμό και εκτίμηση

Ιωάννης Εμμ.Νομικός

kafeneio-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου