Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

O Νόμος του Καθρέφτη με λίγα λόγια ...


O Νόμος του Καθρέφτη με λίγα λόγια λέει ότι συνήθως προσελκύουμε στη ζωή μας
ανθρώπους που είναι καθρέφτες μας, που καθρεφτίζουν κάποια πράγματα δικά μας
και οι οποίοι μας συμπεριφέρονται όπως συμπεριφερόμαστε εμείς σε κάποιους
άλλους ή στον εαυτό μας.
Όταν μου πρωτοδίδαξαν αυτόν το.....
Νόμο δυσκολεύτηκα να τον καταλάβω γιατί
εκείνον το καιρό, ενώ ήμουν συνεπέστατος προς όλους, σχεδόν όλοι ήταν
ασυνεπείς προς εμένα. Τελικά συνειδητοποίησα πως καθρέφτιζαν την ασυνέπεια
που έδειχνα στον εαυτό μου.
ΒΑΣΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ: Έχουμε ΜΟΝΟ ΜΙΑ σχέση: αυτήν με τον εαυτό μας και όλες οι
υπόλοιπες σχέσεις που φτιάχνουμε απλώς μας την καθρεφτίζουν ! Και έτσι μας
βοηθάνε στην αυτογνωσία μας ! Όπως λέγανε και οι παππούδες μας: πες μου τον
φίλο σου να σου πω ποιος είσαι!
Αγνώστου συγγραφέα

Γ.Π.
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/blog-post_2629.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου