Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ


Είμαι πολύ πικραμένος!!!! για να μιλήσω, αλλά φίλες και φίλοι μου θα σας περιγράψω τι είδα σήμερα στην Αθήνα:

Εδώ και εβδομάδες είχε κυκλοφορήσει αυθόρμητα μέσω διαδικτύου πώς σήμερα όλοι θα βγούν στους δρόμους, θα προσπαθήσουν να καταλάβουν κυβερνητικά κτήρια με πρώτο στόχο την Βουλή, όλοι θα κάτσουν στο Σύνταγμα και δεν θα υποχωρήσουν.

Αξιότιμοι και ελεεινοί Ελληνες φίλοι μου (μέσα και εγώ) σήμερα είδα:

1) Επαναστάτες του ΠΑΜΕ ξέρετε αυτές τις φάτσες που βλέπω πάντα με τις πορτοκαλί κτλ σημαίες που περιφρουρούσαν την ομάδα τους απο όσους κρατούσαν Ελληνικές σημαίες.

2) Επαναστάτες του Σύριζα, κατά το πλείστον 16-22χρονών συμπεριλαμβανομένων Πακιστανών και μερικών Αφρικανών, που επίσης περιφρουρούσαν με ξύλα περιμετρικά την ομάδα τους που άγωνταν σαν πρόβατα αλλαλάζωντας ρυθμικά.

3) 45-50άρηδες ιδιωτικούς υπάλληλους και συνδικαλιστές που μόλις έπεσαν τα πρώτα Δακρυγόνα μαζί με τους περισσότερους απεργούς του ΠΑΜΕ γέμισαν τα καφέ της πλατείας Κολωνακίου για καπουτσίνο και club sandwichs με σολωμό. Ναί αλήθεια σας λέω ελεεινοί φίλοι μου...

4) Είδα 40-50 Αναρχικούς με γένια, παιδιά 15-22 ετών βρωμερά και τρισάθλια, με σπαστά Ελληνικά, Αλβανοί οι περισσότεροι, Ναί οι γνωστοί άγνωστοι Αναρχικοί δεν είναι Ελληνες οι περισσότεροι. Τους είδα ακριβώς μπροστά απο το μνημείο του Αγνωστου στρατιώτη (τους μόνους που δεν πείραζαν τα ΜΑΤ) να έχουν στριμώξει μια γιαγια που ακούστε τι έκανε, είχε ανεβεί με μία Ελληνική σημαία και την ταυτότητά της και φώναζε ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ και έψαλε το εθνικό ύμνο και επεδείκνυε την Ελληνική της ταυτότητα, φώναζε δεν σας φοβάμαι τους αναρχικούς είμαι Ελληνίδα εγώ. Την πήραν την σημαία την έκαψαν, βρίζοντας χυδαία την Ελλάδα και τους Ελληνες, κανείς δεν τόλμησε να αντισταθεί, της έσκισαν τα ρούχα, αυτή όμως συνέχισε να ουρλιάζει τον Εθνικό ύμνο. Εβαλα τα κλάμματα, αποφασίσαμε να την σώσουμε εγώ και ένας φίλος απο τα καθάρματα, κανείς πίσω μας όλοι φοβήθηκαν τους Αλβανοαναρχικούς. Φάγαμε κάτι ψιλές, μας έσωσε η πρώτη γραμμή των ΜΑΤ εκεί... Αίσχος ελεεινοί φίλοι μου...

5) Είδα απλούς πολίτες, ηλικιωμένους, νοικοκυρές, εργαζόμενους που πίστεψαν τις φήμες, αυτές που καπέλωσε χθές το βράδυ ο Αλαβάνος και τρόμαξε τον κόσμο για να κατέβει αυθόρμητα να αντιδράσει...
Ολοι αυτοί οι πολίτες δεν ήξεραν απο διαδηλώσεις, δακρυγόνα να καίνε τα μάτια σου να χάνεις το φώς να κόβεται η αναπνοή σου και να μένουν εκεί περιμένοντας όμως εκεί, να δούν την επανάσταση να ξεκινάει για τους ανθέλληνες της βουλής...

6) Είδα τρομαγμένα παιδιά με την στολή των ΜΑΤ να δέχονται εντολές να γεμίσουν αναίτια το πλήθος στην Αθήνα δακρυγόνα χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αφορμή, απλά για επίδειξη ισχύος...

7) Ακουσα τον γυιό μου να με ρωτάει τι έγινε τελικά σήμερα Μπαμπά στην Αθήνα και εγω του είπα κλαίγοντας όχι απο τα δακρυγόνα ότι μάλλον η δική μου η γενιά δεν είναι γραφτό να ζήσει την Ελευθερία ελπίζω η δική σου κάποτε να καταφέρει να λευθερωθεί και έφυγα να μην με δεί να κλαίω.

Αυτά ελeεινοί φίλοι μου, και είμαστε όλοι υπεύθυνοι, όχι γιατί δεν ξεκινάμε επανάσταση, δεν πιστεύω στην βία αλλά γιατί ελεεινοί φίλοι μου δεν είμαστε άξιοι να ζήσουμε σαν ελευθεροι πολίτες εμείς όσο και τα παιδιά που φέραμε στον κόσμο....

Μπορούμε ελεεινοί φίλοι μου να συνεχίσουμε να ζούμε την επανάσταση του facebook…

σχόλιο αναγνώστη μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου